Alla inlägg under juli 2011

Av MARIA HÄRMARK - 30 juli 2011 21:47

God kväll!!!

Jag har skaffat mig en annan blogg så jag kan blogg via mobilen

om jag hittar ett program till min nya mobil så fortsätter jag blogga här men den nya

blogg sidan är http://angladexters-barnens.blogspot.com inget lösen än men

det kommer hör av mig när jag vet vilken blogg det kommer bli men den blogg kommer var kvar fast jag inte bloggar på den

ha en trevlig kväll!!

Av MARIA HÄRMARK - 30 juli 2011 20:30

Undrar om det kan bli fint väder
Så man åka och bada vid svalnäs har inte
vart där än.
Får vi se om vi gör sen

Av MARIA HÄRMARK - 30 juli 2011 20:15

Vi var och fiska med ängla och dom fick en fisk till slut och vi
Filade

Vi var hemma oss sabinas föräldrar kolla på deras hundvalpar dexter sträckte in
fingrarna till dom han blev biten
Sa inte ett ljud

Här är änglas nya säng


Här badar barna i Polen


Mor och dotter

Av MARIA HÄRMARK - 27 juli 2011 20:15

Av MARIA HÄRMARK - 27 juli 2011 20:15

Hejsan!
Här somnade Dexter när vi är på väg till djurparket.

Av MARIA HÄRMARK - 27 juli 2011 20:13

Idag fick Änglar sin efterlängtad loftsäng som Micke fick sättai hopp.Medan Änglar åkte och lekte med dagis kompisen i råda.Och idag har jag bokat änglar på ponny lek i Göte en med en Kompis varje söndagar kl 10-11 sen har hon myllor från 15,30-18.0

Av MARIA HÄRMARK - 26 juli 2011 21:46

            Idag har Ängla varit trött...ingen träning på att cykla i förmiddas så ringde dom att änglas säng kommer mellan 8-10 i moron.

Jag har varit och fixat ett pass till Dexter litte kronglit. men det gick tills slut

och så har vi varit och fiskat och kollant på hundvalpar

Av MARIA HÄRMARK - 24 juli 2011 18:56

god kväll!! nu har jag inte bloggat på ett tag har inte haft tid

håller på att renoverar köket så har inte haft tid var i göteborg i fredas

på ikea och ängla vad med oss köpte golv på bahuse.

så är det så tråkigt att det regnar.

Vi har beställt en ny säng till ängla som vi hoppas ska komma i veckan

på onsdag ska ängla åka och leka med sin dagis kompis lisa.

Se om hon ska leka med bejamin i moron.

mer bilder kommer när jag har mer tid



Ovido - Quiz & Flashcards