Alla inlägg under juni 2011

Av MARIA HÄRMARK - 27 juni 2011 19:53

      Dexter fick en bobycar av farmor & farfar han tycker om att sitta på den

och han tar även sig litte framåt

Av MARIA HÄRMARK - 27 juni 2011 19:53

      Dexter fick en bobycar av farmor & farfar han tycker om att sitta på den

och han tar även sig litte framåt

Av MARIA HÄRMARK - 26 juni 2011 19:30

   

Ängla älska sin klänning hon fick av syrran som hon har stickat.

så idag var vi tvungna ta av den då har hon haft den i 2 dagar men idag

har den blivit smutig.

Av MARIA HÄRMARK - 19 juni 2011 11:19

       

Av MARIA HÄRMARK - 18 juni 2011 11:00

Idag vi halv 8 fick vi gå upp för vi ska åka till ikea.

Det var litte segt att stiga upp för vi var ute igår och festade en sväng mamma & pappa har barnen.

Vid 8,30 så kom Rune & Ewa och hämtade oss.

Stannade och ficka på vägen ner.

När vi var frame så gick vi upp och fick hjälp att börja rita upp köket

Det tog nästan hela dagen, men vi har inte beställt något det gör vi

nästa gång vi ska åka ner.

Vi åt på bögens när vi åkte hem.

Vi hämtade barnen som hade vart på besök oss Holger,marita och tommy

igår hade någ haft kul!

Av MARIA HÄRMARK - 17 juni 2011 11:00

Idag har Pelle skolavslutning så vi ska ditt och äta jodgubbstårta vid

13,00. så på förmiddan så städade vi.

och försäkringskassan krånglade med mina föräldrardagar dom sa att jag skulle

bara kunna va hemma till början av oktober även om jag skulle få mickes dagar

så jag håll på räkna och kollade det stämmde inte som dom sa var tvungen ringa igen då sa dom att dom hade räknat fel.

Fick nästa panika för jag hade inte tänkt att börja jobba för än våren 2012

hade inte fått dagis plast för än 2012


Av MARIA HÄRMARK - 8 juni 2011 19:09

Idag fick vi vakna litte tidigare än vi brukar för Dexter skulle

till mormor & morfar,

Där efter tog jag och Ängla cykel och cykla till tandläkaren

hon var jätte duktig....

Fick bli litte sena till dagis i dag.

Sen tog jag och mamma en sväng på torget och tittade

de var en lång kö till apoteket idag.

Medan micke kilippte gräset så badade jag båda barnen som ska snart få krypa

ner i sänger för i kväll.

Nu kan man i alla fall va på 2:a våningen förut kunnde man inte de för det har varit så varmt.

Ängla har fått ett inbjudningskort  till Sebastian på dagis

som ska ha kalas på lördag mellan kl 15,00-16,30 det blir väl jag som få

gå med henne ditt men pappan pratar bara tyska de kan jag inte mamma pratar svenska i alla fall!!!

Av MARIA HÄRMARK - 7 juni 2011 14:38

Hejsan!
Inatt har man inte sovit så mycket det är så varmt på 2:a

våningen det tycker barnen med.

Dexter har börjat dra sig upp nu.

Hoppas det blir oväder så man kan sov  

Ovido - Quiz & Flashcards